نحوه استفاده از سامانه پیامکی پیامک من!

محتوای مرتبط با منوی هدر وبسایت عبارتند از ؛


  • قوانین سامانه ؛
    در این بخش محتوای مرتبط با قوانین سامانه و وبسایت و مانیتورینگ درج شده است که میتواند در خصوص عملکرد و ارسال پیام راهنمایی های مهمی را ارائه دهد.
  • ارسال سریع ؛
    در این قسمت یک پاپ آپ یا همان صفحه سریع از قسمت ارسال باز میشود تا چند مرحله شما را برای ارسال پیش ببرد.
  • پیامهای سیستمی؛
    در این بخش اگر شما دسترسی مرتبط را داشته باشید میتوانید پیامهای ارسال سیستمی مرتبط با کاربران و تایید آنها را مشاهده کنید.
  • درخواست شارژ؛
    در این قسمت شما میتوانید در صورت تعریف همکار و یا کاربر گزارش عملیات مختصر حساب آنها را مشاهده کنید.
  • تنظیمات ؛
    در این قسمت میتوانید به ظاهر وبسایت خود از جمله رنگها تغییرات دهید.
  • تیکت های پشتیبانی ؛
    جهت دریافت درخواستهای پشتیبانی از مرکز مدیریت سامانه پیامک من اقدام به ثبت مشکل و پیشنهاد و انتقادات اقدام مینمایید.
  • پیام های دریافتی ،
  • خروج؛
    برای خروج از سامانه پیامک من از این قسمت استفاده میکنید.

محتوای مرتبط با منوی صفحه نخست وبسایت عبارتند از ؛


  •  صفحه نخست ؛
    با کلیک روی این گزینه به اولین صفحه از سامانه خواهید رسید.

  •  ارسال تیکت؛
    جهت دریافت درخواستهای پشتیبانی از مرکز مدیریت سامانه پیامک من اقدام به ثبت مشکل و پیشنهاد و انتقادات اقدام مینمایید.

  •  شارژ حساب؛
    جهت افزودن موجود پنل خود به صورت آنلاین از این بخش استفاده میکنید.

  •  پروفایل؛
    جهت مشاهده اطلاعات حساب خود در صورت داشتن دسترسی از این بخش استفاده میکنید.

  •  اطلاعات تماس و حساب؛
    جهت مشاهده اطلاعات حساب میزبان در صورت داشتن دسترسی از این بخش استفاده میکنید.

معرفی و توضیحات مرتبط با بخش ارسال عبارتند از ؛


  • ارسال پیامک
  • ارسال دکل BTS
  • ایرانسل منطقه ای
  • ارسال نظیر به نظیر
  • ارسال کلمات کلیدی
  • ارسال از روی نقشه
  • ارسال کدپستی جدید همراه اول
  • ارسال ایمیل
  • ارسال پیام صوتی
  • ارسال منطقه ای کشوری
  • ارسال مشاغل
  • نقشه کد پستی

معرفی و توضیحات مرتبط با بخش گزارشات ارسال عبارتند از ؛


  • گزارشات ارسال
  • گزارشات ارسال سیستمی
  • لیست سیاه ارسال

معرفی و توضیحات مرتبط با بخش پیام های دریافتی عبارتند از ؛


  • پیام های دریافتی
  • منشی پیام های دریافتی
  • لیست سیاه دریافت

     

معرفی و توضیحات مرتبط با بخش پیام های پیشرفته ارسال عبارتند از ؛


  • گروه پیام پیش فرض
  • پیام پیش فرض

معرفی و توضیحات مرتبط با بخش دفترچه تلفن ارسال عبارتند از ؛


  • گروه دفترچه
  • افزودن سریع شماره
  • افزودن شماره از فایل

معرفی و توضیحات مرتبط با بخش امکانات پیشرفته ارسال عبارتند از ؛


پاسخگوی خودکار
مسابقه
نظر سنجی
سیستم ایمیل
منشی عضویت
اخطاریه
تبریکات
اقساط
هدایا
نوبت دهی
صندوق انتقادات و پیشنهادات
کد خوان

معرفی و توضیحات مرتبط با بخش پشتیبانی ارسال عبارتند از ؛


  • ارسال تیکت پشتیبانی
  • مشاهده تیکت ها
  • ارسال مدارک
  • انتقادات، پیشنهادات و شکایات
سوالات متداول و راهنمای مشکلات

توضیحات؛
با اطمینان از موارد زیر لطفا با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.


  • اطمینان از ورود صحیح کلمات و حروف و سیمبل ها 
  • اطمینان از لاتین بودن کیبورد سیستم (ENG)
  • اطمینان از خاموش بودن فیلتر شکن
  • رفرش کردن مرورگر (ctrl+f5)
  • استفاده از مرورگر امن و مطمئن

توضیحات ؛


برای ورود به سامانه پیامک من میبایست از بخش اول در قسمت ورود و ثبت نام کلیک کنید.

در صورت عدم موفقیت از لینک http://sms.payamakman.ir/ استفاده کنید.

نحوه ثبت نام ؛


برای ثبت نام از فیلد ثبت نام استفاده کنید و در بخش های مختلف وبسایت از قسمت خرید پنل نیز این امکان وجود دارد.

توضیحات ؛


بله برای استفاده از سامانه پیامک من کافی یک بار مبلغ خرید پنل رو پرداخت کنید.

توضیحات ؛


برای اینکه بتوانید از سامانه به مشتریان و مخاطبین پیامک ارسال کنید حتما بعد از خرید حساب کاربری و ایجاد پنل کاربری در سامانه ، حساب خود راشارژ کنید

توضیحات ؛


به طور عمومی امکان استفاده از بانک سامانه وجود دارد اما هیچ شماره ای از مخاطبین در اختیار شما قرار نمیگیرد.

توضیحات؛


بله ” برای اینکه بتوانید از طریق گوشی با سامانه کار کنید حتما باید از چرخش گوشی استفاده کنید.

توضیحات ؛


تمامی اطلاعات برمبنای اعتماد و رعایت حقوق کاربران در وبسایت مورد صیانت قرارمیگیرد.

لازم به ذکر است پیام های مورد نظر شما قبل از ارسال برای تایید توسط مانیتورینگ مورد بررسی قرار میگیرد و سپس تایید میشود.
در صورتی که کاربر از عملکرد و اعتماد سامانه سواستفاده کند توسط مدیریت سامانه مورد بررسی قرار میگیرد که در این صورت نیز با توجه به ثبت نام شما امکان اطلاع رسانی وجود دارد.

نوضیحات؛


با توجه به عملکرد سامانه و تعداد انبوه کاربران هیچ نوع بسته پشتیبانی در اختیار کاربران قرار نمیگیرد.

توضیحات؛


خطوط خدماتی از جمله امکانات سامانه است که میتوانید با استفاده از آن به کاربران و مخاطبینی که شماره خود را برای دریافت پیامک تبلیغاتی مسدود کرده اند استفاده کنید.

از سامانه پیامک من میتوانید خطوط خدماتی با پیش شماره 9000 را دریافت کنید.

مدارک لازم ؛

  • داشتن شرکت یا دفتر با مجوز رسمی کشور 
  • الزامی بودن معرفی مخاطبین که اطلاعات برای آنها ارسال میکنید.
  • خبری بودن محتوای پیامک های ارسالی شما
  • امکان لغو کردن مشتریان در صورتی که نمیخواهند به انها پیامک بدهید.
  • دارا بودن کد اقتصادی از اداره دارایی و مالیات (مرحله 45 مالیات اخذ شده باشد)
  • دارا بودن درگاه بانکی و اینماد 
  • عدم سوء پبشینه و سابقه کیفری و حقوقی و محکومیت در دادگاه
  • همراه داشتن مدارک برای احراز هویت الزامیست.

 

توضیحات ؛


این یک امکان برای ارسال پیامک به مخاطبینی هستند که پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند که در برخی مواقع این خدمات قطع میباشد.

توضیحات ؛


در این نوع خدمات که مخابرات یا شرکتهای ذینفع ارائه میدهند بدون نیاز به تجهیزات فیزیکی میتوانید از شماره تلفن که با پیش شماره هر شهرستانی امکان پذیر است بهره مند شوید.
برای استفاده از این نوع سرویس تلفن ثابت ، نیازی به تلفن نیست و میتوانید با امکانات اینترنتی آن را مدیریت کنید.

شرایط لازم :

  • تصویر شناسنامه و کارت ملی باید در بخش ارسال مدارک، ارسال و وضعیت آن تایید شده باشد
    همچنین سند شماره موبایل اعلامی بایست با نام درخواست کننده مطابق باشد
    در غیر این صورت ثبت نام شما نهایی نخواهد شد
  • (در صورت عدم تطابق اطلاعات، قبل از ثبت از قسمت پشتیبانی درخواست تغییر اطلاعات را ارسال نمایید)
  • با توجه به عدم ابلاغ شرایط جدید واگذاری خطوط ابری، در حال حاضر امکان فعالسازی خط وجود ندارد

امکانات تلفن ثابت (ابری -مجازی – اینترنتی ) ؛

  • 10 شماره داخلی
  • IVR
  • 9 صف
  • تماس خروجی
  • امکان دایورت بر روی هر شماره ای
  • امکان خرید تلفن ثابت ابری با هر پیش شماره شهرستان
  • امکان استفاده از خدمات فکس
  • امکان تماس با دستگاه های سانترال

 

توضیحات ؛


بله ، در صورت عدم استفاده بیش از یکسال امکان حذف اعتبار شما وجود دارد.

توضیحات ؛


بله، موقع خرید شارژ پیامک 9% مالیات ارزش افزوده توسط مرکز ارائه دهنده و فروش جامع پیامک ها به مبلغ شارژ اضافه خواهد شد.