نکات آموزشی ؛
سرویس ارسال پیامک از طریق وبسایت جامع payamak man این امکان را به شما میدهد تا بتوانید به صورت فردی و گروهی و یا منطقه ای و یا از طریق کد پستی و یا از طریق جنسیت و یا نظیر به نظیر و یا دکل bts استفاده کنید.
1- در این قسمت می توانید یک یا چند گروه را انتخاب کنید و متنی را برای همه شماره های داخل آن گروه (ها) پیامک کنید.
2- در ارسال فوری ، پیامک ها بلافاصله در همان لحظه ارسال میشوند اما در ارسال هوشمند پیامک ها به تدریج و بر اساس سابقه مشتریان در بازه زمانی 8 صبح تا 11 شب به آنها ارسال می شود.
3- در بخش ارسال گروهی پیامک ها شما میتوانید با ایجاد دفترچه های تلفن در گروه دفترچه ها و یا با وارد کردن آنی شماره ها از طریق فایل اکسل به طور انبوه اقدام به ارسال پیامک کنید.
4- در صورت خرید خطوط خدماتی با پیش شماره 9000 میتوانید بدون محدودیت اقدام به ارسال پیامک کنید حتی برای کسانی که در لیست سیاه یا همان بلک لیست قرار دارند.
5- به انتهای پیامک شما عبارت “لغو = 11” اضافه می شود تا مشتریان شما بتوانند از دریافت پیامک های آتی شما انصراف دهند.
6- در صورتی که ارسال شما زیاد است بهتر است در هنگام خرید شارژ با مبالغ بیشتر خرید کنید تا در قیمت پیامک صرفه جویی کرده باشید.
7- پس از هر بار ارسال از قسمت گزارشات اقدام به بررسی و دریافت جزئیات ارسال اقدام کنید و مطمئن شوید که ارسال با موفقیت بوده است.
8- در صورتی که خطوط خدماتی را فعال نداشته باشید ، پیام های ارسالی برای کسانی که در لیست سیاه قرار دارند ارسال نخواهد شد.
9- شما میتوانید در اولین اقدام با خطوط عمومی اقدام به ارسال پیامک نمایید تا بتوانید از بخش گزارشات شماره های لیست سیاه یا بلک لیست را از شماره های عادی تفکیک کنید.
” سپس میتوانید از بخش گزارشات فایل لیست سیاه را دانلود کنید و سپس به شماره های لیست سیاه از خطوط خدماتی ارسال انجام دهید که در بخش مهمی از هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد “
شما با تعریف نظرسنجی می توانید در پایان هر خرید یا سفارش نظر مشتری را بپرسید.
یک متن خلاقانه بنویسید و از مشتری بخواهید نظرش را درباره خدمات شما بیان کند. در پایان متن ، بر روی گزینه نظرسنجی کلیک کنید ، یک لینک به انتهای متن اضافه می شود.
” این متن در زمانی که شما تعیین کرده اید برای مشتری پیامک می شود.”
مشتری با کلیک بر روی لینک داخل پیامک وارد صفحه ای می شود و می تواند با امتیازی بین 1 تا 10 به سوال شما پاسخ دهد.
به این نظرسنجی در دنیا NPS می گویند و یکی از کلیدی ترین روش های دریافت نظرات مشتریان است.
در صفحه لیست نظرسنجی ها بر روی گزینه گزارش کلیک کنید تا گزارش هر نظرسنجی و پاسخی که مشتریان به سوال شما داده اند را ببینید.
پیامک های خودکار در موعد مقرر بصورت اتوماتیک برای مشتریان ارسال می شوند.
با یک مثال بهتر توضیح می دهیم ؛
شما می خواهید هر هفته به مشتریان یک پیامک ارسال کنید و موضوعی را به آنها اطلاع دهید ، در این قسمت می توانید چند پیامک خودکار تعریف کنید تا هر کدام 7 روز پس از اولین مراجعه مشتری به او پیامک شود.
فقط متن ها را تعریف کنید و زمان ارسال پیامک خودکار اول را 7 روز ، دومی را 14 روز ، سومی را 21 و … بگذارید.
به این ترتیب مشتری هر 7 روز یک پیامک از شما دریافت می کند.
پیامک خودکار کاربردهای زیادی می تواند داشته باشد مثال اگر یک رستوران هستید در هر پیامک خودکار یکی از غذاهای رستوران را معرفی کنید ، اگر یک فروشگاه پوشاک هستید در هر پیامک یک برند را و ….
با کمی خلاقیت و استفاده از پیامک خودکار می توانید یک ارتباط دائمی با مشتریان خود داشته باشید.
لطفا به این نکات توجه بفرمایید :
1- پیامک ارسال منطقه ای با شماره اختصاصی شما ارسال می شود ، اگر شماره اختصاصی ندارید با یکی از شماره های عادی ارسال می شود.
2- پیامک منطقه ای به افرادی ارسال می شود که موقع ثبت نام سیم کارت کدپستی آدرس خود را در آن منطقه اعلام کرده اند و انتخاب یک منطقه به معنی ارسال پیامک به افرادی که در حال حاضر در آن منطقه حضور دارند نیست.
3- پیامک منطقه ای فقط به افرادی ارسال می شود که تبلیغات را مسدود نکرده اند و اگر شماره ای تبلیغات را مسدود کرده باشد هزینه ارسال پیامک به آن شماره به اعتبار شما افزوده می شود.
همچنین به انتهای پیامک شما عبارت “لغو = 11” اضافه می شود تا مشتریان شما بتوانند از دریافت پیامک های آتی شما انصراف دهند.
4- ارسال تبلیغات محصولات غیر مجاز ، متن های خلاف شئونات اسلامی ، تبلیغات محصولات زناشویی و کلیه خدمات پزشکی ممنوع است و در صورت ارسال چنین پیامکی پنل شما مسدود می شود.
برای امکانات و خدمات پیشرفته میبایست دارای پنل الماس و طلایی باشید.
- پاسخگوی خودکار
- مسابقه
- نظر سنجی
- منشی عضویت
- اخطاریه
- تبریکات
- اقساط
- هدایا
- صندوق انتقادات و پیشنهادات
- نوبت دهی
- کد خوان
مجموعه پیامک من در طی سالهای متمادی با همکاری و هم فکری تیمی خبره، امکاناتی در پنل فراهم کرده که بستری مناسب برای تعامل مطلوب و سازنده شما با مشتریانتان است.
امکانات پنل شما را در رسیدن به اهداف کسبوکارتان رهنمون میسازد و بهرهگیری شما از این امکانات مستلزم پیگیری، پشتیبانی و توسعه هستند که تمامی این فرآیندها نیازمند بهرهگیری از منابع انسانی و مالی است و مبلغی که شما بابت تمدید پنل پرداخت میکنید صرف این امور میشود.
همهی امکانات پنل پیامک من ، بلافاصله بعد از فعالسازی تا یکسال، به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد.
از سال دوم به بعد در بازههای زمانی بلند مدت یکساله میتوانید نسبت به تمدید پنل اقدام نمایید.
تعرفه تمدید پنل بدون درنظر گرفتن ۹ درصد مالیات محاسبه شده است و این مبلغ از سمت شرکت پیامک من به مشتریان به عنوان هدیه تقدیم میشود.